خرید عمده بدلیجات و زیورآلات

خرید عمده بدلیجات و زیورآلات با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت

اگر قصد خرید عمده بدلیجات و زیورالات مانند خرید عمده انگشتر یا گردنبند یا نیم ست و دیگر انواع زیورآلات و بدلیجات و حتی ساعت دارید پس با ما در این مقاله از لوکس گلامور همراه باشید تا خبرهای خوشی را ببینید.

فروشگاه اینترنتی لوکس گلامور در راستای توسعه فعالیت های خود و بر مبنای گسترش فعالیت ها و تجارت الکترونیک اقدام به فروش زیورآلات و بدلیجات عمده به صورت اینترنتی کرده است. داشتن قیمت های رقابتی و تنوع محصولات در بخش بدلیجات و زیورآلات عمده مزیتی است که فروشگاه لوکس گلامور را از دیگران متمایز می کند. استفاده از برند های معروف دنیا در حوزه زیورآلات نظیر برند ژوپینگ، کارتیه، C.D، C.M ، سواروسکی و … سبب شده است که تا گستره ای عظیم از بدلیجات و زیورآلات را تقدیم شما عزیزان کنیم که جوابگوی نیاز های جامعه باشد.

دلائل خرید عمده بدلیجات و زیورآلات به صورت اینترنتی

امروزه با گسترش بستر ارتباطات امکان استفاده از فوائد آن نیز روز به روز محیا تر می شود. تصور کنید می خواهید یک خرید عمده زیورآلات و بدلیجات انجام دهید برای این کار اگر شما در شهرستان و یا مناطق دورتر از پایتخت یا مراکز پخش عمده بدلیجات باشید حداقل باید چند روزی کسب و کار خود را تعطیل کنید و پرداخت هزینه زیاد خود را به مراکز پخش عمده بدلیجات برسانید و هزینه اسکان و ایاب و ذهاب را تقبل کنید و خطرات راه و جاده را به جان بخرید. ولی با وجود اینترنت و وجود مرکز خرید اینترنتی قابل اعتماد و با رزومه و سابقه کاری خوب می توانید بسیاری از این هزینه ها را از بین ببرید و با خیالی آسوده تر اقدام به خرید کنید.

هزینه های بالای حمل و نقل و ایاب و ذهاب

می توان خرید اینترنتی عمده زیورآلات و بدلیجات را مناسب ترین و با صرفه ترین روش برای خرید دانست که از جمله دلایل این امر می توان به صرفه جویی در وقت و یا صرفه جویی در هزینه هایی نظیر ایاب و ذهاب اشاره کرد که گاها خرید از شهرهایی نظیر تهران و … هزینه های میلیونی به بار می آورد.

کم خطر بودن خرید اینترنتی عمده زیورآلات

از دیگر مزیت های خرید اینترنتی بدلیجات عمده که امروزه با توجه به فراگیری انواع بیماری ها و خود را نمایان کرده است ایمنی بالا و در امان بودن از خطرات سفر می باشد. فارغ از بیماری ها خطرات جاده ای و دزدی و حتی خطرات شهری را نیز می توان جزو خطرات مسافرتی دانست. از جمله سایت های بزرگ عمده فروشی در دنیا را می توان وبسایت اینترنتی علی بابا دانست.

بررسی همه جانبه زیورآلات

 بررسی همه جانبه محصولات و قیمت ها نیز دیگر ویژگی است که شما در خرید عمده زیورآلات به صورت اینترنتی از ان بهره خواهید برد زیرا در خرید حضوری شما زمان و امکان بررسی همه قیمت ها را نخواهید داشت و باید در مدت کوتاهی زیورآلات خود را انتخاب و خرید کنید. و در این عجله بازار خرید ممکن است اجناس ضربه خورده و نامرغوب نیز سر از سبد خرید شما در بیاورند. ولی ما در لوکس گلامور گروهی را مخصوص بررسی و جداسازی اجناس معیوب و خش دار قرار داده ایم تا مشتریان اعتماد خود را به فروشگاه از دست ندهند و یک خرید عمده بدلیجات لذت بخش را تجربه کنند.

به روز بودن محصولات ارائه شده

یکی دیگر از دلائلی که هر فروشنده ای را ترغیب به خرید عمده بدلیجات و زیورآلات عمده می کند به روز بودن طرح های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی است زیرا همه روزه و گاها هر هفته فروشگاه های اینترنتی اقدام به آپدیت محصولات و افزودن محصولات جدید به بخش فروش عمده زیورآلات و بدلیجات می کنند.

پاسخگویی 24 ساعته

شما با استفاده از خرید اینترنتی بدلیجات و زیورآلات پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته را دریافت خواهید کرد که این امکان در خرید حضوری میسر نیست و اغلب فروشندگان حضوری پس از فروش پاسخگوی مشتریان خود نیستند.

امکان تعویض و مرجوع کردن کالا

با امکانات و پیش بینی هایی که در بخش خرید عمده زیورآلات دیده شده است چنان که اجناس و محصولات دارای کوچکترین مشکل و تفاوتی با عکس های خود باشند مرجوع داده خواهند شد و یا تعویض خواهند گردید.

نحوه ثبت سفارش عمده بدلیجات و زیورآلات در فروشگاه لوکس گلامور

به منظور رعایت اصول اخلاقی بخش عمده فروشگاه زیورآلات لوکس گلامور فقط برای خریداران عمده قابل مشاهده است و خریداران زیورآلات خرد و تکی امکان دیدن قیمت ها را نخواهند داشت از همین رو مشتریان بخش عمده می توانند با خاطری آسوده از بخش عمده اقدام به خرید کنند. برای مشاهده قسمت عمده زیورآلات و بدلیجات نیازمند طی مراحلی است که شامل:

ایجاد حساب کاربری در سایت

خرید عمده بدلیجات - خرید عمده زیورآلات

بعد از ثبت نام در وبسایت و ورود به حساب کاربری به وسیله تماس با پشتیبانی فروشگاه لوکس گلامور می توانید اکانت خود را به راحتی به مرحله خرید عمده ارتقا دهید.

بعد از تایید نهایی شما خواهید توانست قیمت های عمده را مشاهده و اقدام به خرید زیورآلات عمده کنید.

زیورآلات و بدلیجات عمده ارائه شده در فروشگاه لوکس گلامور

گردنبند عمده

گردنبند ها را می توان یکی از مهم ترین و محبوب ترین زیورآلات هم برای آقایان و هم برای بانوان دانست که فروشگاه لوکس گلامور اقدام به عرضه جدیدترین نوع از گردنبند های فشن، گردنبند های طرح طلا، گردنبند های اسپرت و زنجیر های مردانه کرده است که در قالب انواع فلزات نظیر نقره عیار 925، استیل 316 ، فلز برنج، آلیاژ مس و … عرضه گردیده است. بدیهی است خرید عمده گردنبند که از تنوع بالایی برخوردار است از جمله کارهای سخت می باشد اما فروشگاه لوکس گلامور در بخش گردنبند زنانه و مردانه عمده سعی کرده است تا به روز ترین و شیک ترین گردنبند های با کیفیت را به صورت عمده و با قیمت مناسبی تقدیم شما عزیزان کند که برای دیدن اجناس و محصول می توانید به بخش گردنبند عمده مراجعه کنید.

دستبند عمده

در بخش خرید عمده بدلیجات دستبند های عمده ارائه شده به طور کلی به دو بخش زنانه و مردانه تقسیم می شوند که هر کدام دارای استایل ها و فلزات مختلف هستبند به صورتی که دستبند های زنانه را می توان به دستبند زنانه و دخترانه استیل یا دستبند زنانه و دخترانه نقره تقسیم بندی کرد و یا بر اساس برند ها به خرید دستبند دخترانه و زنانه ژوپینگ و یا خرید دستبند زنانه نقره عمده دسته بندی کرد. دستبند های مردانه نیز دارای تقسیم بندی جداگانه ای هستند ولی دسته بندی آنها نسبت به دستبند های زنانه و دخترانه آسان تر می باشد و می توان آنها را به دو دسته طرح طلا و اسپرت تقسیم بندی کرد که ما در بخش خرید عمده بدلیجات و زیورآلات سعی در ارائه همه این دسته جات کرده ایم تا با گستره ای عظیم از بدلیجات و زیورآلات را برای خرید عمده در پیش رو داشته باشید..

گوشواره عمده

گوشواره های زنانه و دخترانه عمده ارائه شده در این بخش معمولا از نوع استیل، نقره ، برنج و… می باشند که در انواع طرح های آویزی، روگوشی، حلقه ای و …. ارائه گردیده اند. بدیهی است که این گوشواره از برند های معتبر ارائه شده اند که کیفیت آبکاری و فلزات انها درجه یک می باشند به طور مثال خرید گوشواره ژوپینگ عمده که از قیمت و کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است همواره مورد توجه قرار می گیرد که ما در این بخش از خرید عمده بدلیجات سعی کرده ایم از این برند معروف گوشواره ارائه دهیم و یا گوشواره های برند c.d عمده که از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردارند باعث خواهند شد شما همواره مشتریان ثابتی داشته باشید.

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه