ست کردن زیورآلات با رنگ پوست

انتخاب زیورآلات مناسب با رنگ پوست

انتخاب و خرید زیورآلات و جواهرات مناسب گاهی وقتها به انتخابی دشوار و گمراه کننده تبدیل می شود، چرا که همه زیورآلات و جواهرات بر روی استند زیبا و دلربا دیده می شوند ولی وقتی استفاده می کنید در کمال ناباوری خواهید دید که تمام زیورآلات بر روی پوست شما درخشش و زیبایی لازم را ایجاد نمی کنند. بنابرین هنگام خرید زیورآلات مانند خرید دستبند یا خرید گوشواره و یا دیگر زیورآلات باید حتما به رنگ پوست خود و سازگاری آن با زیورآلات خریداری شده دقت کنید. در این مقاله از لوکس گلامور نکاتی درباره نحوه ست کردن زیورآلات با رنگ پوست ارائه خواهد شد که با استفاده از اطلاعات و روش های گفته شده می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

چگونه زیورآلات مناسب با رنگ پوست انتخاب کنیم

رنگ پوست را با رنگ زیورآلات ست کنید

1-     رنگ پوست خود را شناسایی و تعیین کنید. دو روش برای تشخیص رنگ پوست وجود دارد. روش اول نگاه کردن به رگ های زیرپوستی (وریدی) و روش دوم در آینه به رنگ پوست خود نگاه کنید.

اگر رگ های خونی شما به رنگ آبی باشد رنگ پوست شما سرد است و احتمالا موهایی به رنگ طلایی، مشکی، قهره ای یا تیره و چشمانی به رنگ قهوه ای یا آبی روشن دارید. و ممکن است رنگ پوستتان قرمز یا سایه ای کم رنگ از قرمز باشد.

اگر رنگ های خونی به رنگ سبز باشد رنگ پوست شما گرم است موهای شما احتمالا به رنگ قرمز یا طلایی روشن است و چشمانی به رنگ آبی روشن یا سبز دارید.

2-    رنگ پوست را با رنگ زیورآلات فیت کنید. اکنون شما رنگ پوست خود را میدانید و میتوانید با انتخاب زیورآلاتی مناسب با آن رنگ ظاهری زیبا به نمایش بگذارید.

رنگ پوست سرد (اگر رگهای خونی آبی باشد) با زیورآلاتی به رنگ قرمز، بنفش و آبی بسیار زیبا دیده می شود. زیورآلات با سنگ های قیمتی قرمز شامل یاقوت، گارنت(لعل) و کهربای اصل می باشد و سنگ های قیمتی بنفش شامل یاقوت ارغوانی و فلورایت می شود. همچنین این رنگ پوست با زیورآلات سفید رنگ مانند نقره یا طلای سفید نیز زیبا و شیک دیده می شود.

رنگ پوست گرم(اگر رگ های خونی سبز باشد) با زیورآلاتی به رنگ زرد، پرتقالی و سبز مناسب است. استفاده از زیورآلاتی که با سنگ های قیمتی همچون یاقوت کبود، یاقوت یشمی و زمرد سبز تزئین شده اند برای این دسته مناسب اند. برای این دسته افراد زیورآلات به رنگ طلایی و زرد نیز گزینه مناسبی است. برای مثال استفاده از زیورآلات طلا، برنجی یا مس نمونه هایی از زیورآلات زرد رنگ است.

زیورآلات الماس با هر رنگ پوستی سازگار و زیباست.

3-   رنگ پوست خود را با رنگ مروارید مناسب ست کنید. مروارید ها عموما در سه رنگ و سایه در طبیعت موجود هستند. بیشتر مردم عموما مروارید را به رنگ سفید می شناسند اما به رنگ های نقره ای و سرخ نیز مروارید یافت می شود. حالا با آشنا شدن با رنگ های مروارید میتوانید رنگ پوست خود را با رنگ مروارید مناسب ست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه