انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب رنگ پوست

راهنمای تصویری انتخاب رنگ لاک ناخن با توجه به رنگ پوست- پوست های روشن

نحوه انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب با پوست

خانم به رنگ ناخن های خود بسیار اهمیت می دهند و معمولا کمترین وقتی که برای لاک زدن به ناخن های خود می گذارند 20 دقیقه است که در واقع نشان دهنده اهمیت این موضوع برای خانم هاست . ولی متاسفانه بسیاری از افراد این کار را اشتباه انجام می دهند. ست کردن رنگ ناخن ها با لباس ها کار درستی است همچنین ست کردن رنگ ناخن ها با انگشتر و دستبند و زیورآلات مختلف نیز کار اشتباهی نیست ولی اصلی ترین و مهمترین بخشی که باید رنگ ناخن ها با آن ست شود همانند رنگ مو و آرایش،  رنگ پوست شماست. حتما باید رنگ ناخن ها با رنگ پوست همخوانی داشته باشد. بعضی از رنگ لاک ها برای پوست های روشن بهتر است و برخی از آن ها و برای پوست های تیره. پس باید به آن ها دقت کنید.

با توجه به توصیحه متخصصین مد و زیبایی در دنیا موارد زیر پیشنهاد می شود که امیدواریم راهنمای مناسبی برای شما باشد.

در این مقاله رنگ های مناسب با رنگ پوست روشن را بررسی خواهیم کرد و در مقالات بعدی رنگ مناسب برای پوست های تیره تر و سبزه را بررسی خواهیم کرد.

همیشه سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که درخشش شما را بیشتر کنید. برای پوست های روشن استفاده از رنگ های روشن درخشان تر و زیباتر خواهد بود. در این بخش رنگ هایی را که با پوست شما همخوانی بیشتر دارند را بررسی خواهیم کرد.

بی رنگ:

لاک های بی رنگ می تواند با پوست شما همخوانی زیادی داشته باشد ولی باید در نظر داشته باشید که با توجه به استایل شما ممکن است این نوع لاک ها با وجود پوست روشن شما آنچنان همخوانی نداشته باشد. پس حتما قبل از استفاده از این لاک برای شرکت در مجالس و مهمانی ها حتما آن را امتحان کنید.

قرمز:

رنگ قرمز یک رنگ بسیار دلنشین و گرم است که چشم همه را به خود جلب می کند و جلا و زیبایی خاصی را به انگشتان شما خواهد بخشید. رنگ قرمز همیشه زینت بخش اشخاص بوده است حتی افرادی که پوست روشنی داشته اند. سعی کنید رنگ قرمزی که انتخاب می کنید روشنتر باشد تا با پوست روشن شما بیشتر همخوانی داشته باشد.  رنگ قرمز را می توان از معروفترین رنگ ها در صنعت لاک دانست که از محبوبیت زیادی برخوردار است.

صورتی:

وقتی صحبت از رنگ صورتی می شود طیف بزرگی از رنگ ها را می توان تصور کرد که می توان از میان آن ها انتخاب کرد. افرادی که رنگ پوست روشنی دارند هم می توانند از رنگ صورتی خالص و سنتی و همچنین دیگر انواع رنگ صورتی مخصوصا رنگ های روشنتر استفاده کنند.

بنفش :

برای پوست های روشن استفاده از رنگ بنفش بسیار حیرت آور و زیبا خواهد بود ولی باید نکاتی را در نظر بگیرید. رنگ بنفش بازه بزرگی از رنگ ها را شامل میشود و اگر می خواهید رنگی که انتخاب میکنید با پوست شما ست شود بهتر از رنگ لاک شما آنقدری روشن نباشد که وقتی کنار رنگ یاسمنی می گذارید روشن تر دیده شود!

آبی :

رنگ های آبی با پوست های روشن همخوانی خوبی دارند ولی آبی دریایی بیشتر از دیگر رنگ ها با پوست های روشن و لطیف ست می شوند

 

امیدواریم اطلاعات مفیدی را از این مقاله به دست آورده باشید. در مقالات بعدی رنگ های مناسب برای پوست های سبزه و پوست های تیره را نیز بررسی خواهیم کرد. با لوکس گلامور همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مخفی کردن این بخش، بیرون از کادر کلیک کنید
مقایسه